ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال جاری ششمین جلسه "کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان" به ریاست دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی و جانشین رئیس دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان و با حضور جمعی از نمایندگان دفاتر استانداری دستگاه های اجرایی در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ششمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته، در راستای ابزار تحلیل وضعیت و شناسایی اولویت‌های مدیریت بیماری‌های غیر‌واگیر، قانون حمایت از خانواده، پزشکی خانواده و نظام ارجاع ، واکسیناسیون و بیماریابی حجاج  توضیحاتی ارائه نمود.

در ادامه قدرت اله چتری معاون اداه کل حج و زیارت استان درخصوص واکسیناسیون و بیماریابی حجاج و همچنین دکتر زهرا قدسی پور مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود، در زمینه پزشکی خانواده و نظام ارجاع و واکسیناسیون و بیماریابی حجاج نیزتوضیحاتی ارائه نمودند.

در پایان بعد از بررسی پیشنهادات مطرح شده در خصوص دستور جلسه و با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار مشارکت سایر دستگاه های اجرایی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه، مقرر گردید، دستگاه های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات اقدام و ارسال گزارش عملکرد به دبیرخانه ساغ اقدام نمایند.

  • کد خبر : 44131
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *