ششمین جلسه پیام گزاران سلامت در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ششمین جلسه پیام گزاران سلامت در سالن جلسات سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خیر مقدم به حاضران، در رابطه با اهداف برنامه پیام گزاران و رسالت آموزشی مطالبی را بیان و در ادامه پوررضایی کار شناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت در حضوص با مصوبات جلسه های پیشین و ارسال برنامه عملیاتی مشارکتی سازمان های دولتی مطالبی را ارائه نمود.
معرفی خدمات دانشکده توانبخشی به همراه شماره تلفن های ضروری توسط پیام گزار سلامت دانشکده توانبخشی از دیگر برنامه ها ی این جلسه بود و به مناسبت هفته سلامت روان، کتاب " سلامت روان مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست" بین حاضران در این جلسه توزیع شد.
لازم به ذکر است: این جلسه به همت واحد آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.