سومین جلسه کمیته پذیرش دانشجویان بین الملل دانشگاه در سال 1404 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سومین جلسه کمیته پذیرش دانشجویان بین الملل دانشگاه در سال 1404 با حضور دکتر رزیتا هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، دکتر حسین میلادی گرجی مدیر تحصیلات تکمیلی، دکتر مرضیه کمانکش سرپرست پردیس بین الملل، دکتر معصومه سلمانی معاون آموزش، پژوهشی و دانشجویی پردیس بین الملل، دکتر محمدرضا شایان مهر کارشناس دانشجویی و فرهنگی امور بین الملل، دکتر داریوش حق مراد مدیر گروه ایمونولوژی، دکتر مهدی تالشی مدیر گروه فیزیک پزشکی و دکتر عباس پاکدل مدیرگروه بیوشیمی برگزار شد.
در این جلسه اعضای کمیته به بررسی شرایط پذیرش دانشجویان بینالمللی و همچنین پرونده های ارسالی از سوی موسسات جذب برای تحصیل در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مورد بررسی قرار گرفت.