سومین جلسه توجیهی پرستاران ورودی جدید در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد

سومین جلسه توجیهی پرستاران ورودی جدید در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومین جلسه توجیهی کادر پرستاری ورودی جدید در روز سه شنبه چهارم مهرماه سال 1402 با حضور مدیر خدمات پرستاری و جمعی از مسئولین بیمارستانی در دفتر مترون تشکیل شد.

در این جلسه تمامی موارد ضروری آموزشی مربوط به حیطه های مختلف به ویژه مسائل مربوط به بهبودکیفیت ، ایمنی بیمار، کنترل عفونت و ... آموزش داده شد همچنین مومن آبادی مترون بیمارستان درخصوص صلاحیت بالینی و لزوم دریافت گواهی آن توضیحاتی ارائه نمود و از پرستاران هم جهت شرکت در انتخابات نظام پرستاری دعوت بعمل آورد.

در پایان جلسه تور آموزشی توسط فهیمی سوپروایزر آموزش کارکنان و همراهی پرستاران ورودی جدید اجرا شد. 

  • کد خبر : 46663
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *