سومین جلسه توجیهی هماهنگی نمایندگان مراقبین سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

سومین جلسه توجیهی هماهنگی نمایندگان مراقبین سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی  استان سمنان سومین جلسه توجیهی هماهنگی نمایندگان مراقبین سلامت در روز یکشنبه نهم آذر ماه سال 1404 در سالن امام جواد(ع) ستاد مرکزی دانشگاه  با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشت و رییس مرکز بهداشت استان، دکتر فاطمه صرفی معاون فنی، دکتر فرشید فریور مدیرشبکه و ارتقای سلامت و معاون اجرایی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان، مسئولین گروه ها و واحدهای فنی معاونت بهداشتی، متولیان مراقبین سلامت در ستاد شهرستان و نمایندگان مراقبین سلامت برگزار گردید.

   دکتر سید سعیدکسائیان ضمن خوشامدگویی به اعضای حاضر در جلسه، به ضرورت و اهمیت برگزاری جلسات با حضور مراقبین سلامت، بهورزان و پزشکان و استفاده از این فرصت اشاره کرد، همچنین بر برگزاری منظم و مستمر جلسات کمیته بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاه های سلامت و نیز اجرای برنامه ارزیابی عملکرد واحدهای ارائه دهنده تاکید نمود. دکتر فاطمه صرفی، معاون فنی معاونت بهداشت، ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته توسط مراقبین سلامت، به لزوم تبیین کامل و جامعی از خدماتی که در مراکز و پایگاه های سلامت ارائه می شود با هدف آشنایی هرچه بهتر و بیشتر بازدیدکنندگان و مراجعین با انواع خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت، اشاره نمود. در ادامه دکتر فرشید فریور ، مدیر شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشت ضمن توضیح نحوه پرداخت کارانه، به بررسی اجرای مصوبات جلسه قبل پرداخت.

   سپس متولیان و نمایندگان مراقبین سلامت شهرستانهای تحت پوشش گزارشی از فعالیت های صورت گرفته را ارائه دادند و در پایان اعضای حاضر در جلسه به بحث، تبادل نظر و بیان نقطه نظرات و پیشنهادات در راستای حفظ و ارتقای کیفیت خدمات و اجرای برنامه های مختلف حوزه بهداشت پرداختند و جهت رفع آنها پیشنهادات و راهکارهای لازم تبیین و توضیح داده شد.

  • کد خبر : 59846
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *