سومین جلسه اندیشگاه سلامت زیر مجموعه دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

سومین جلسه اندیشگاه سلامت زیر مجموعه دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ سومین جلسه اندیشگاه سلامت زیر مجموعه دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان در سالن مشاورین حوزه ریاست ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

در این نشست که نماینده های اداره کل سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل استاندارد و دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان سمنان، پزشکان متخصص معاونت بهداشتی، معاونت غذا و دارو و معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند، جانشین رئیس سلامت و امنیت غذایی (ساغ) ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برای حاضراندر جلسه آرزوی قبولی طاعات و عبادات نمود.

لیلا نمکی بیان نمود: اندیشگاه، اندیشکده یا اتاق فکر  Think roomیکی از واحدهای خلق فکر و ایده برای حل مسئله و توسعه خلاقیت در هر سازمانی است و محلی است برای اندیشیدن به یک مسئله یا موضوع بدون محدودیت های معمول در سازمان ها می باشد.

همچنین وی به همکاری های درون و برون بخشی در حیطه سلامت درراستای رفع مسائل سلامت تاکید کرد.

سپس دکتر عزتی رئیس اندیشگاه سلامت و عضو هیئت علمی دانشگاه در خصوص دستور جلسه با موضوع " نحوه برخورد موثر با توزیع کنندگان سموم و افت کش های غیرمجاز "، به تجربیات کشورهای مختلف در نحوه برخورد با توزیع کنندگان سموم و افت کش های غیرمجاز اشاره نمود.

در ادامه نشست اعضای  حاضر به بحث و تبادل نظر در ارتباط با موضوع جلسه و راهکارهای حل موثر آن پرداختند. 

  • کد خبر : 55408
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *