سمینار بین رشته ای با عنوان توانبخشی در دوران سالمندی؛ بهبود شیوه زندگی در سالمندان برگزار شد

سمینار بین رشته ای با عنوان توانبخشی در دوران سالمندی؛ بهبود شیوه زندگی در سالمندان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سمینار بین رشته ای دو روزه به صورت حضوری و مجازی با عنوان " توانبخشی در دوران سالمندی؛ بهبود شیوه زندگی در سالمندان " به همت گروه آموزشی سلامت سالمندی و با همکاری معاونت بهداشتی، کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سالن امام رضا واقع در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

این سمینار به درخواست معاونت بهداشتی دانشگاه و دارای امتیاز بازآموزی و امتیاز پاسخگویی اجتماعی ویژه اعضای هیأت علمی با هدف ارتقای سطح آگاهی و تحکیم و تقویت اطلاعات قبلی گروه هدف در زمینه توانبخشی در دوران سالمندی (بهبود و شیوه زندگی در سالمندان) برگزار و دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی مقاطع در رشته های سلامت سالمندی، سالمندشناسی، بهداشت عمومی، مامایی، پرستاری، پرستاری سالمندی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، پزشکان عمومی، پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سالمندی و کارشناسان بهداشت و درمان و سلامت روان گروه هدف این برنامه آموزشی بودند.

دکتر طاهره رمضانی دبیر علمی برنامه، استادیار و مدیر گروه سلامت سالمندی، دکتر مریم مخلصین استادیار و عضو هیئت علمی گروه گفتاردرمانی، دکتر زهرا احمدی زاده استادیار و عضو هیئت علمی گروه کاردرمانی، دکتر فاطمه مطهری نژاد استادیار و عضو هیئت علمی گروه کاردرمانی، دکتر آمنه یعقوب زاده استادیار و عضو هیئت علمی گروه پرستاری، دکتر فریده ایزدی ثابت استادیار و عضو هیئت علمی گروه مامایی و دکتر فاطمه بینایی کاندیدای دکترای تخصصی فیزیوتراپی  سخنران های این سمینار بودند و در پایان سمینار به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.
 
 
 
  • کد خبر : 55251
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *