سمینار بین رشته ای با عنوان توانبخشی در دوران سالمندی؛ بهبود شیوه زندگی در سالمندان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سمینار بین رشته ای دو روزه به صورت حضوری و مجازی با عنوان " توانبخشی در دوران سالمندی؛ بهبود شیوه زندگی در سالمندان " به همت گروه آموزشی سلامت سالمندی و با همکاری معاونت بهداشتی، کمیته تحقیقات دانشجویی و مرکز مطالعات و توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی سمنان در سالن امام رضا واقع در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.
این سمینار به درخواست معاونت بهداشتی دانشگاه و دارای امتیاز بازآموزی و امتیاز پاسخگویی اجتماعی ویژه اعضای هیأت علمی با هدف ارتقای سطح آگاهی و تحکیم و تقویت اطلاعات قبلی گروه هدف در زمینه توانبخشی در دوران سالمندی (بهبود و شیوه زندگی در سالمندان) برگزار و دانشجویان و فارغ التحصیلان تمامی مقاطع در رشته های سلامت سالمندی، سالمندشناسی، بهداشت عمومی، مامایی، پرستاری، پرستاری سالمندی، فیزیوتراپی، کاردرمانی، پزشکان عمومی، پزشکان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و طب سالمندی و کارشناسان بهداشت و درمان و سلامت روان گروه هدف این برنامه آموزشی بودند.