سمپوزیوم منطقهای فناوریهای نوین در انجام مطالعات بین رشتهای علوم پزشکی و دامپزشکی برگزار شد
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برگزاری سمپوزیوم منطقه ای فناوری های نوین در انجام مطالعات بین رشته ای علوم پزشکی و دامپزشکی با ارائه 10 عنوان سخنرانی تخصصی روز دوشنبه 7 خرداد ماه 1403 با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان و دانشگاه سمنان خبر داد.
دکتر مجید میرمحمدخانی گفت: این رویداد علمی با عنایت به تفاهم نامه بین دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دانشگاه سمنان با سخنرانی دکتر فاطمه احسانی، دکتر مرجان بهرامی نسب، دکتر اکرم علیزاده و دکتر فرزانه کرمانی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در محورهای تخصصی به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.
دکتر میرمحمدخانی ضمن قدردانی از همراهی مسئولان دانشگاه سمنان برای برگزاری نخستین سمپوزیوم مشترک، عنوان کرد: هم افزایی دو دانشگاه مرکز استان در مباحث تخصصی علوم میان رشته ای از جمله اهداف مهمی است که این دانشگاه ها دنبال می نمایند. منطقه ای بودن، اشاره به فناوری های نوین از نقاط بارز برگزاری این رویداد ارزشمند می باشد.
وی افزود: مطالعه آینده پژوهشی در حوزه سلامت نشان می دهد که نیازمند یک همگرایی کاملاً عجین شده در راستای خدمت به جامعه هستیم. امروزه ابر روندها در جامعه ما بسیار مهم است و به همین دلیل پژوهش و تحقیقات میان رشته ای اهمیت دارد و همراه با نوآوری و خلاقیت است که می توانیم به سطوح بالایی در حوزه سلامت در جامعه دست یابیم.
در این سمپوزیوم دکتر فاطمه احسانی، دکتر مرجان بهرامی نسب، دکتر اکرم علیزاده و دکتر فرزانه کرمانی از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در محورهای تخصصی به ارائه سخنرانی پرداختند و پس از ارائه سخنرانی های ارزشمند مطرح شده توسط سخنرانان حاضر، دکتر کیانا پیوندی دبیر اجرایی سمپوزیوم ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این آیین، ابراز امیدواری کرد: برگزاری مستمر این رویدادهای میان رشته ای تخصصی بتواند بخشی از رسالت های اجتماعی دو دانشگاه مرکز استان برای تحقق اهداف فیمابین مطابق با تفاهم نامه مبادله شده را فراهم آورد.
برای مشاهده سخنرانی های ارائه شده بر روی لینک های زیر کلیک نمائید: