راهکارهای توسعه پایدار حوزه سلامت و ارتقای ظرفیتهای محلی در نشست اعضای جمعیت آبادگران شهرستان گرمسار با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه بررسی شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نشست اعضای جمعیت آبادگران شهرستان گرمسار با دکتر علی رشیدیپور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز یکشنبه 29 تیر ماه سال جاری با هدف بررسی راهکارهای توسعه پایدار حوزه سلامت و ارتقای ظرفیتهای محلی در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن قدردانی از فعالیتهای جمعیت آبادگران، نقش نهادهای مردمی را در تسهیل ارتباط میان مردم و مسئولان بسیار ارزشمند دانست و بر لزوم تقویت همکاریهای مشترک برای تحقق مطالبات بحق مردم تأکید کرد.
دکتر علی رشیدی پور بیان نمود: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آماده است با حمایتهای مختلفی که در توان دارد زمینههای بهبود شرایط اجتماعی و سلامت جامعه را فراهم آورد.
وی تصریح نمود: این نشست گامی مهم در جهت تقویت مشارکت مردمی و بهرهگیری از ظرفیتهای بومی برای توسعه پایدار استان سمنان به شمار میرود و امید است با همدلی و همکاری میان نهادهای مردمی و دانشگاهی، شاهد بهبود شرایط اجتماعی و سلامت منطقه باشیم.
در پایان جلسه، برنامههای آینده جمعیت آبادگران در حوزههای مختلف توسعه محلی و اجتماعی بررسی و هماهنگیهای لازم جهت برگزاری کارگاهها و جلسات تخصصی با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان صورت گرفت. طرفین بر استمرار این همکاریها به منظور تحقق اهداف مشترک تأکید نمودند.