دیدار کارشناسان مامایی برنامه پزشک خانواده روستایی دامغان با سرپرست شبکه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای تقویت همفکری، همافزایی و بررسی مسائل حوزه مامایی در برنامه پزشک خانواده روستایی، جمعی از ماماهای شاغل در این حوزه با مهندس محمدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که با حضور مهرابی سرپرست گروه گسترش شبکههای بهداشتی و درمانی و رضایی کارشناس برنامه پزشک خانواده روستایی برگزار شد، حاضران ضمن تبریک انتصاب مهندس محمدی به عنوان سرپرست جدید شبکه، به بیان دیدگاهها، دغدغهها، مشکلات و پیشنهادهای خود پرداختند.
مهندس محمدی در این دیدار با تقدیر از تلاشهای تمامی کارکنان حوزه سلامت در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاههای سلامت و خانههای بهداشت، بر نقش تأثیرگذار ماماها در ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی تأکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تعامل، همافزایی و هماهنگی بیشتر میان نیروهای فعال در برنامه پزشک خانواده، شاهد ارتقای روزافزون خدمات در مراکز روستایی باشیم.
گفتنی است: شهرستان دامغان با دارا بودن ۸ مرکز خدمات جامع سلامت (شامل ۶ مرکز بیتوته و ۲ مرکز غیر بیتوته)، بالاترین سهم را در اجرای برنامه پزشک خانواده روستایی و مناطق شهری با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر، در میان 6 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دارد.