دیدار مدیران سلامت شهرستان دامغان با رئیس اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ امروز چهارشنبه هفتم تیر ماه سال جاری دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان به اتفاق دکتر خرسندی معاون بهداشتی این شبکه با حضور در اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان، با حسین پویا رئیس این اداره دیدار و گفتگو کردند.
در این نشست که ترابی مدیر حراست و مهرابی کارشناس نظارت بر درمان این شبکه نیز حضور داشتند، دکتر ابراهیمیان معاون درمان شبکه ضمن گرامیداشت شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و روز قوه قضاییه ، بیان داشت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان درخصوص بازدید و نظارت از صنف های بهداشتی، درمانی، مراکز تولید و توزیع مواد غذایی بویژه در دوران شیوع کرونا ویروس تعامل و همکاری های بسیار مطلوبی با حوزه سلامت داشته است که جای بسی تشکر و قدردانی دارد.
در ادامه دکتر خرسندی معاون بهداشتی این شبکه، با تاکید بر اهمیت گشت مشترک با همکاری سایر نهادهای نظارتی بر جلوگیری از تخلف و تضمین سلامت مردم، گفت: ارائه خدمات مطلوب و جلب رضات مردم گرانقدر شهرستان مهم ترین و اساسی ترین وظیفه حوزه سلامت است که بازدید و نظارت در تحقق این امر بسیار مهم است که همراهی سایر نهادهای نظارتی می تواند کمک شایانی به حوزه سلامت نماید.
سپس پویا رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان ضمن عرض خداقوت و خیر مقدم و تشکر از تلاشهای ارزشمند مدافعان سلامت ، بیان کرد: یکی از برنامههای مهم اداره تعزیرات حکومتی در راستای خدمت هر چه بهتر به مردم، کمک و همکاری در امر نظارت است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان با بیان اینکه در راستای حفظ سلامت مردم، این اداره وظیفه دارد که درخصوص بررسی تخلفات بهداشتی و درمانی صنوف این شبکه را همراهی نماید، تصریح کرد: در سنوات گذشته نظارت ها مناسب و منظم بوده و همچنان این روند ادامه خواهد داشت.
در این دیدار درخصوص برخی دستوالعمل ها و بخشنانه های صادره پیرامون پرونده های بهداشتی و درمانی بحث و تبادل نظر شد.