دیدار مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه

دیدار مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،روز شنبه بیست و هشتم فروردین ماه 1400، مهندس دارائی مدیر عامل شرکت مخابرات استان سمنان با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه، با دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز و قدردانی از حضور وی، گفت: تعامل مطلوب و مناسب شرکت مخابرات منطقه سمنان با این دانشگاه در حوزه های ارتباطات زیرساخت و آگاهی بخشی به شهروندان و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا بسیار مناسب بوده و امیدواریم در آینده نیز ادامه یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به اینکه حوزه سلامت دارای ابعاد وسیعی بوده و وزارت بهداشت به تنهایی متولی آن نیست، ادامه داد: هدف ما در این دانشگاه به عنوان یک سازمان سلامت محور ارائه خدمات صادقانه مبتنی بر تخصص است و در تعامل با سایر دستگاه‌ها نهایت همکاری را مبذول داشته و در جهت ارتقاء این همکاری و تعامل قدم برمی داریم تا بتوانیم به اهدف مورد نظر دست یابیم.

در ادامه مهندس دارایی مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه سمنان ضمن قدردانی از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تمامی کارکنان و مدافعان سلامت این دانشگاه در ارائه خدمات سلامت به ویژه اقدامات مقابله ای با بیماری کووید19به هم استانی های عزیز، بیان داشت: خدمت رسانی مطلوب از وظایف اصلی و ذاتی تمامی دستگاه های اجرایی است و ما باید با استفاده از امکانات موجود بهترین خدمات را به مردم شریف استان ارائه نمائیم. 

مدیر شرکت مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت زیر ساخت های فیزیکی در رشد و افزایش کیفیت خدمات، ادامه داد: با توجه به پروژه های بهداشتی درمانی در دست احداث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شرکت مخابرات درخصوص زیرساخت های مورد نیاز مخابراتی این پروژه ها با این دانشگاه همچون گذشته تعامل و همکاری خواهد داشت و در امر خدمت رسانی با کیفیت و در شان مردم عزیز استان در حوزه سلامت در کنار جامعه دانشگاهی علوم پزشکی استان سمنان خواهیم بود.

در ادامه حاضرین در جلسه پیرامون تعامل و همکاری های سازنده بین دو سازمان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است: در این جلسه مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و مهندس شاهجویی معاون شرکت مخابرات نیز حضور داشتند.

  • کد خبر : 31443
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *