دیدار مدیر شرکت معدنی املاح ایران با سرپرست بیمارستان معتمدی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، صبح روز سه شنبه نهم آبان ماه سال جاری در سلسله دیدار های دکتر مومنی سرپرست بیمارستان معتمدی گرمسار با نیکوکاران حوزه سلامت، مهندس محمودی یکتا مدیر شرکت معدنی املاح ایران با سرپرست بیمارستان معتمدی دیدار کرد.
سرپرست بیمارستان معتمدی ضمن عرض خداقوت و قدردانی از حضور مهندس محمودی یکتا، بیان داشت :سلامت مردم عزیز همواره یکی از اولویت های مهم بر شمار رفته و برای تحقق امر خدمت رسانی و افزایش سطوح و کیفیت خدمات ارائه شده نیاز است.
دکتر محمد مومنی ادامه داد: نیکوکاران حوزه سلامت تعاملات ساختاری خود را با مجموعه های درمانی افزایش دهند که خوشبختانه و خدا را شکر در سلسله دیدار های صورت گرفته با خیرین شهرستان قول همکاری هایی مهم انجام گرفته و امید بر خدا روند این امر ماندگار در تمامی مقاطع در حال انجام می باشد.
مهندس محمودی یکتا نیکوکار بزرگوار حوزه سلامت نیز با تبریک انتصاب شایسته دکتر مومنی به سرپرستی بیمارستان معتمدی، ابراز داشت: شخصیت تیم مدیریتی بیمارستان نشانگر سعی و همت استوار است و همین امر می تواند سبب توسعه روابط با گروه خیرین باشد، انشاالله ما نیز بتوانیم در راستای اهداف خدمت رسانی یاری رسان مرکز معتمدی گرمسار باشیم.