به مناسبت هفته سلامت 1402
دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان ولایت با امام جمعه معزز دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز پنج شنبه چهاردهم اردیبهشت ماه 1402، دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان ولایت دامغان، به اتقاق جمعی از مسئولین شبکه و بیمارستان، با حجت الاسلام و المسلمین رستمیان امام جمعه معزز دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در ابتدا مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان ولایت، ضمن تبریک هفته معلم و قدردانی از برگزاری این جلسه، برنامه های هفته سلامت را تشریح نمود و در خصوص شعار هفته سلامت با عنوان سلامت برای همه با پزشکی خانواده مطالبی را ارائه نمود و اهمیت برقراری پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع در شهرستان تبیین شد.
دکتر سید حسن تقوی از امام جمعه شهرستان خواستار حمایت همه جانبه از برنامه های این هفته در جهت اثرگذاری بهتر شد و بیان نمود: در صورت امکان در خطبه های نماز جمعه تأکید لازم در این خصوص صورت گیرد.
در ادامه امام جمعه معزز دامغان نیز ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از ارائه خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی در شهرستان، به بیان نکات مورد نظر در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.
در پایان حجة الاسلام و المسلمین رستمیان، ضمن استقبال از آگاه سازی و اطلاع رسانی عمومی در خصوص سلامت مردم از طریق تریبون نماز جمعه، ابراز امیدواری کردند با همراهی و همدلی عموم مردم و سایر ارگان ها با مجموعه شبکه بهداشت و درمان، سیاست های کلان نظام سلامت محقق گردد.