دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با امام جمعه این شهرستان

به مناسبت هفته سلامت 1402

دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با امام جمعه این شهرستان

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه به همراه عبدوس کارشناس مسئول واحد بهداشت خانواده و پورسرتیپ کارشناس آموزش این شهرستان با امام جمعه معزز این شهرستان دیدار نمودند.

در این دیدار دکتر سهراب یداللهی گزارشی تجمیعی از اقدامات شبکه بهداشت و درمان و واحدهای تحت پوشش در حوزه سلامت شهرستان سرخه ارائه و سپس در خصوص شعار هفته سلامت " سلامت برای همه با پزشکی خانواده " مطالبی بیان کرد و به بیان مزیت های برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با اشاره به این که یکی از روزشمارهای این هفته بحث جوانی جمعیت و سالمندی سالم است و هفته پایانی اردیبهشت ماه هم متعلق به همین مناسبت می باشد، گفت: بخشی از برنامه های اموزشی و فرهنگی در هفته سلامت به برنامه های جوانی جمعیت اختصاص داده شده است و بخش دیگر نیز به صورت کامل تر در هفته جمعیت برنامه ریزی خواهد شد.

وی در راستای بزرگداشت هفته ملی جمعیت، برنامه ها و  فعالیت های پیش بینی شده در این هفته مطالبی را بیان و از امام جمعه درخواست کرد که وی در خطبه های نماز جمعه شهرستان در راستای اهمیت فرزند آوری از دیدگاه اسلام  و بحران  جمعیتی کشور تاکید نمایند. 

حجت الاسلام و المسلمین اشرف نیز ضمن تبریک  به مناسبت هفته سلامت، در خصوص دسترسی و گستردگی خوب و موثر در خدمات پزشکی و بهداشت عمومی با توجه به اجرا شدن طرح پزشک خانواده اشاره و از عملکرد خوب و مثبت کارکنان شبکه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد.

 

  • کد خبر : 43931
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *