دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان با دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، روز یکشنبه بیست و دوم مرداد ماه 1402، دکتر تقوی مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان، با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، با مهدی کلامی مقدم دادستان دامغان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دامغان در خصوص نقش قوه قضائیه در کشور، اظهار داشت: قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده است و در راستای اجرای عدالت یاران بسیاری را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن بر این مدعاست.
دکتر سید حسن تقوی ضمن قدردانی از همکاری دستگاه قضایی با شبکه بهداشت و درمان دامغان در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم عزیز، گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی و قضایی موجب ایجاد آسایش و آرامش در جامعه می شود.
در این دیدار همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در جهت پیشگیری و مقابله با بیماری سالک، چالش ها و موانع موجود، نظارت و ارزیابی، دستورالعمل های بهداشتی، گشت های مشترک، برخوردهای قضایی با متخلفین بهداشتی واحدهای صنفی بحث و تبادل نظر گردید و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
در این دیدار کلامی مقدم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، از خدمات و زحمات پرسنل و نیروهایی که در مجموعه بهداشت و درمان دامغان برای حفظ و ارتقاء سلامت مردم تلاش می کنند قدردانی کرد.