به مناسبت هفته ملی سلامت 1403
دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان با رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حجت الاسلام و المسلمین راسخی نماینده ولی فقیه و سرهنگ پاسدار عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان به مناسبت هفته ملی سلامت با قرائیان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان دیدار کردند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیر مقدم بابت حضور ارزشمند مدعوین در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای ایجاد اقتدار و عزت برای نظام و امنیت برای ملت ایران، با اشاره به گستردگی مجموعه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی گزارشی از عملکرد این مجموعه در سال گذشته ارائه داد.
حجت الاسلام و المسلمین راسخی نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان گفت: هفته ملی سلامت فرصتی است مغتنم برای قدردانی از عزیزانی که بی چشم داشت در تمامی لحظات زندگی با مردم همراه هستند، و این جانب به نوبه خود از زحمات و تلاش شبانه روزی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی و تشکر میکنم.
سرهنگ عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی گفت: این قدردانی گویای این مطلب است که بدانید دیگر مجموعهها همچون سپاه و بسیج حواسشان به تلاشهای شبانهروزی و زحمات بیشائبه شما هست و قدردان زحمات شما هستیم. مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی حیطه کاریشان شبیه به ما نظامیهاست و شما هم همچون ما در خط مقدم خدمت هستید و در مواقع بروز حوادث نقش بسیار مهمی دارید چه بسا اگر به موقع بر سر صحنه حادثه یا واقعهای حاضر نشوید ممکن است خسارتی جبرانناپذیر به دنبال داشته باشد.
در این دیدار مسئول جامعه پزشکی، مسئول دفتر و مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان حضور داشتند.
شایان ذکر است: هفته ملی سلامت سال 1403 از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» برگزار شد.