دیدار فرماندار و اعضای شورای شهر سرخه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دیدار فرماندار و اعضای شورای شهر سرخه با ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه به اتفاق جمعی از اعضای شورای شهر عصر روز دوشنبه 22 شهریور ماه سال جاری با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر دانائی رئیس دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که یحیایی مدیر اجرایی حوزه ریاست دانشگاه و اسکندری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه نیز حضور داشتند، دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن خیرمقدم به فرماندار و اعضای شورای شهر، بیان داشت: ارتقای میزان رضایت‌مندی مردم منطقه از خدمات حوزه سلامت را از مهمترین اولویت‌های کاری دانشگاه است و از همه توان و ظرفیت برای ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه بهره می‌گیریم.

ریاست دانشگاه رسیدن به جامعه‌ای سالم را نیازمند همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای مختلف بیان و تصریح کرد: برای تحقق کامل سلامت به ویژه در این روزهای دشوار، نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی هستیم.

مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات مدافعان سلامت به ویژه دکتر نوید دانائی سکان دار حوزه سلامت قدردانی و بیان کرد: تلاش و پیگیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان یکی از مولفه های مهم و تاثیرگذار در ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف منطقه می باشد و ان‌شاءالله با همکاری همه بخش‌ها شاهد ارتقای خدمات حوزه سلامت در منطقه باشیم.

اعضاء شورای شهر سرخه از زحمات و تلاش‌های تمامی مدیران، کارشناسان و مدافعان سلامت به ویژه در دوران سخت و حساس مدیریت و کنترل بیماری کووید-۱۹ قدردانی کردند.

در ادامه درخصوص آخرین وضعیت حوزه سلامت شهرستان سرخه بحث و تبادل نظر شد.

  • کد خبر : 33224
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *