دیدار فرماندار شهرستان با کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در سومین روز از هفته سلامت که با عنوان "دسترسی عادلانه به سلامت" نامگذاری شده بود، مجتبی اقوامی فرماندار شهرستان مهدیشهر با دکتر منتظری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر دیدار و گفتگو نمود.
در این دیدار که جمعی از کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر نیز حضور داشتند، فرماندار شهرستان مهدیشهر ضمن تبریک هفته سلامت، در جریان فرآیند کار واحدهای مختلف ستادی برای دسترسی عادلانه آحاد مختلف مردم به سلامت قرار گرفت و برارائه خدمات با کیفیت به گروه هدف تاکید نمود.
دکتر محمدرضا منتظری با ارائه گزارشی از برنامه نظام ارجاع و پزشکی خانواده(سلامت خانواده) و اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت این شهرستان، ادامه داد: طرح پزشکی خانواده (سلامت خانواده) در شهرستان مهدیشهر به عنوان اولین شهر بالای 20 هزار نفرنفر در سطح دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اجرا خواهد شد.