دیدار شهردار و اعضای شورای شهر درجزین با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر درجزین با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شهردار و اعضای شورای شهر درجزین روز سه شنبه بیستم خرداد ماه سال جاری به دیدار دکتر علی رشیدی‌پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آمدند تا ضمن تبریک انتصاب وی، در خصوص توسعه همکاری‌های مشترک به گفتگو بپردازند.

این دیدار در فضایی دوستانه و سازنده برگزار و بر اهمیت تعامل بین نهادهای شهری و حوزه سلامت تأکید ویژه‌ای شد.

در این جلسه، شهردار درجزین با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهر، خواستار همکاری بیشتر دانشگاه علوم پزشکی با مدیریت شهری برای ارتقای سلامت و رفاه شهروندان شد.

همچنین اعضای شورای شهر نیز به نقش کلیدی دانشگاه در پیشبرد برنامه‌های سلامت عمومی اشاره و آمادگی خود را برای حمایت از طرح‌های مشترک اعلام کردند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن استقبال از این پیشنهادات، همکاری نزدیک با شهرداری و شورای شهر درجزین را برای اجرای پروژه‌های بهداشتی و ارتقای خدمات درمانی ضروری دانست.

دکتر علی رشیدی‌پور تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی آماده حمایت و همراهی بیشتر در راستای بهبود زیرساخت‌های سلامت در منطقه است.

در پایان دیدار، طرفین بر تداوم این تعاملات و برنامه‌ریزی مشترک برای توسعه طرح‌های سلامت محور در درجزین تأکید کردند تا با هم‌افزایی بیشتر، شرایط زندگی بهتر و سلامت پایدار برای شهروندان فراهم شود.

 

 

 

  • کد خبر : 56371
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *