دیدار سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر با شهردار سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر محمد فروزش فرد سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر به اتفاق مهندس طاهریان سرپرست مدیریت داخلی روز چهارشنبه بیست و نهم آذر ماه سال جاری با دکتر موسوی شهردار سمنان دیدار کردند.
در این دیدار که در دفتر شهردار انجام شد، در مورد مسائل بیمارستان، همکاری متقابل و همچنین استفاده از ظرفیت و امکانات شهرداری در خصوص رفع برخی از چالش های بیمارستان از قبیل زیباسازی، فضای سبز و ... بحث و تبادل نظر شد.
دکتر موسوی ضمن خیرمقدم به دکتر فروزش فرد و هیأت همراه، خدمت رسانی به مردم را وظیفه و رسالت مشترک دو سازمان عنوان کرد و گفت: میزان رضایتمندی مردم نشانگر تلاش و اهتمام مجموعه های شهرداری و بیمارستان کوثر در راه خدمتگزاری صادقانه به مردم است.
دکتر فروزش فرد نیز بیان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان و شهرداری در راستای حفظ سلامت و بهداشت عمومی شهروندان نقش مثبت و محوری دارند، لازم است همکاری های دوجانبه بیشتری با محوریت خدمت به مردم داشته باشیم.