دیدار سرپرست دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه با امام جمعه شهرستان آرادان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز سه شنبه 25 فروردین ماه سال جاری دکتر یوسفی سرپرست دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه با حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا امام جمعه شهرستان آرادان دیدار و گفتگو نمود.
سرپرست دانشکده تغذیه، علوم غذایی و مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در ابتدای این نشست، گزارشی از وضعیت فرهنگی، رفاهی، آموزشی و .. این دانشکده ارائه کرد و سپس امام جمعه شهرستان آرادان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر یوسفی و همکاران، بر لزوم افزایش رشته های این دانشکده تاکید و بیان کرد: امیدوارم هر چه زودتر خوابگاه های نیمه تمام دانشجویان تکمیل و به بهره برداری برسد.
حجت الاسلام و المسلمین شریفی نیا اهمیت کار فرهنگی را مهم دانست و از دانشجویان به عنوان مهم ترین و تاثیر گذار ترین قشر جامعه برای پیشرفت ایران اسلامی در عرصه های مهم یاد کرد و گفت: آینده کشور متعلق به جوانان عزیز و دانشجویان و نخبگان است.
لینک کوتاه خبر :