دیدار سرپرست دانشکده بهداشت با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، به مناسبت هفته نیروی انتظامی دکتر رستمی سرپرست دانشکده بهداشت دامغان با حضور در دفتر سرهنگ عرب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان، از زحمات مخلصانه تلاشگران عرصه امنیت کشور تقدیر و تشکر نمود.
سرهنگ عرب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دامغان ضمن خیرمقدم، بر اهمیت ارتباط و همکاری فی ما بین دانشگاه و نیروی انتظامی تاکید نمود.
در ادامه سرپرست دانشکده بهداشت دامغان هدف از این دیدار را گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران ناجا و تقدیر از زحمات شبانه روزی این عزیزان در حفظ امنیت کشور دانست.
در این نشست ضمن اهمیت جایگاه نسل جوان، بر تلاش مضاعف برای خدمت رسانی به مردم شریف کشور تاکید شد.