دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سفیر ایران در کشور قرقیزستان

دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سفیر ایران در کشور قرقیزستان

 دیدار ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سفیر ایران در کشور قرقیزستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق دکتر منوچهر صفری مدیر امور بین الملل دانشگاه و علیرضا مصدق مدیر برنامه ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه به کشور قرقیزستان سفر کرد.

دکتر نوید دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با سعید خرازی سفیر ایران در کشور قرقیزستان دیدار و پیرامون تعامل و همکاری های دو جانبه پیرامون مسائل درمانی، آموزشی و جذب دانشجو و توریسم سلامت گفت و گو کرد.

سعید خرازی سفیر ایران در کشور قرقیزستان ضمن خیرمقدم به دکتر دانائی رئیس دانشگاه و هیات همراه، بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان جزء دانشگاه های پیشرو در بین دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور است و امیدوارم با تعامل بیش از پیش این دانشگاه با دانشگاه های کشور قرقیزستان، این کشور از پتانسیل ها و دستاوردهای این دانشگاه بهره مند شود.

سفیر ایران در کشور قرقیزستان ادامه داد: جذب دانشجو و توریسم سلامت یکی از راه های مفید و مهم برای انتقال تجربه، علم و فرهنگ است و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان که یک دانشگاه بین المللی در حوزه سلامت و درمان می باشد، می تواند در به اشتراک گذاشتن این امور مهم نقش مهمی را ایفا نماید.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گزارشی از اقدامات و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به ویژه در دوران مقابله و مدیریت کرونا ویروس ارائه و به معرفی مراکز درمانی، دانشکده ها، مراکز بهداشتی در مناطق تحت پوشش این دانشگاه پرداخت.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه بیان نمود: این دانشگاه آمادگی کامل دارد در خصوص تبادل دانشجو، استاد، توریسم سلامت و فعالیت های تحقیقاتی با دانشگاه های بین المللی همکاری نماید.

رئیس دانشگاه ادامه داد: با توجه به این که مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان موفق به دریافت مجوز جذب بیمار بین الملل شدند، یکی از موضوعات مهمی که این دانشگاه می تواند با سایر دانشگاه های بین المللی تعامل داشته باشد، جذب توریسم سلامت است.

در ادامه این نشست حاضرین در جلسه پیرامون مسائل بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

  • کد خبر : 32617
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *