دیدار رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان
در این دیدار که با هدف تبادل نظر و هماهنگی بیشتر میان دو دستگاه اجرایی برگزار شد، طرفین ضمن تأکید بر اهمیت همکاریهای بینبخشی، بر ضرورت تعامل مستمر در راستای ارتقاء سلامت جامعه و صیانت از حقوق شهروندان تأکید کردند.
دکتر تقوی در این نشست با قدردانی از اقدامات اداره تعزیرات حکومتی در حمایت از سلامت عمومی، بر لزوم همکاریهای نزدیکتر در زمینه نظارت بر اصناف بهویژه در حوزه مواد غذایی، بهداشت محیط و داروخانهها تأکید کرد.
پویا رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان دامغان نیز با اشاره به وظایف تعزیرات در برخورد با تخلفات صنفی، از آمادگی کامل این اداره برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تعامل سازنده، بتوان گامهای موثری در جهت رضایتمندی مردم و حفظ سلامت آنان برداشت.
در پایان این دیدار، دو طرف بر استمرار جلسات مشترک و ارتقاء سطح تعاملات تأکید کردند.