به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت
دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه با مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت؛ حسنان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه به همراه جمعی از مدیران آن اداره، با دکتر یداللهی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه دیدار کرد.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و عملکرد شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، بر ارتقای بیش از پیش سلامت مردم و مقوله سلامت تاکید نمود و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه ضمن خیرمقدم به مدعوین، وجود شبکه های بهداشت و درمان در حوزه پیشگیری و کنترل بیماری ها را مهم دانست.
دکتر سهراب یداللهی با قدردانی از فعالیت های کادر حوزه های بهداشت و درمان در تمامی مناطق تحت پوشش این شهرستان، بیان نمود: حفظ و ارتقای سطح سلامت مردم از وظایف ذاتی حوزه سلامت است و تمام تلاش ما بر این است که در راستای تحقق این امر مهم در پیشگاه خداوند متعال سربلند باشیم.