دومین کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی روان شناسان حوزه بهداشت برگزار شد

دومین کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی روان شناسان حوزه بهداشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین کارگاه از سلسله کارگاه های توانمندسازی روان شناسان حوزه بهداشت با موضوع " بازآموزی مهارت خودآگاهی " ویژه روان شناسان شاغل در حوزه معاونت بهداشت استان در روز دوشنبه 2 مرداد ماه در سالن امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

محیا السادات میر معصومی رئیس گروه سلامت روان، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی ضمن تاکید بر ضرورت دوره های بازآموزی و توانمند سازی روان شناسان شاغل در واحدهای معاونت بهداشتی استان، بر استمرار برگزاری کارگاه های توانمند سازی تاکید نمود.

مروری بر مفاهیم و تکنیک های  اصلی مهارت خودآگاهی، ضرورت و کاربرد آن در زندگی فردی و سازمانی، آشنایی با اجزای خودآگاهی، تکنیک های تقویت  اعتماد به نفس و عزت نفس، راهکارهای ارتقای خودپنداره، الگوها و روش های ایجاد هدفمندی و هدف گذاری از عناوین اصلی این کارگاه که توسط دکتر بهروز کارگری مدرس و پژوهشگر آسیب های اجتماعی در قالب ارائه سخنرانی، پرسش و پاسخ، بحث گروهی و ایفای نقش  ارائه گردید.

 

  • کد خبر : 45501
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *