دومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی معاونت بهداشتی برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دومین جلسه کمیته پایش و ارزشیابی معاونت بهداشتی با حضور دکتر سید سعید کسائیان معاون بهداشتی، مهندس عباس دارائی معاون فنی معاونت و سایر اعضای کمیته در روز سه شنبه 12 تیر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت بهداشتی برگزار شد.
در این جلسه، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در این کمیته، نقاط قوت، چالش های پیش رو و نقاط قابل ارتقای گزارش شده در پایش ها ارائه شد و معاون بهداشتی دانشگاه ضمن تشکر از زحمات دبیر کمیته پایش و تمامی واحدهای ستادی در انجام نظارت ها، بیان داشت: مسائل گزارش شده در خصوص برنامه عملیاتی و آموزش پرسنل نیاز به بررسی، برنامه ریزی و مداخله موثر دارد.
در ادامه مقرر شد پیرامون برنامه عملیاتی مکاتبه ای تحت عنوان انتظارات معاونت از شهرستان ها تنظیم و ارسال شود تا ویرایش و اصلاحات لازم در صورت نیاز در برنامه عملیاتی واحدها صورت پذیرد و تایید شد در تمامی نظارت ها، برنامه عملیاتی هر واحد توسط ناظرین مشاهده و بررسی و بازخورد مناسب به پرسنل مربوطه داده شود.
در پایان مقرر شد برای بررسی تخصصی تر و چاره اندیشی چالش ها و نقاط قابل ارتقای گزارش شده در پایش ها، در اولین فرصت جلسه جداگانه ای در این معاونت برگزار شود.