دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی در شورای اسلامی شهر سمنان برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دومین جلسه توجیهی خود مراقبتی اجتماعی با حضور مهندس بیدختی رئیس شورای اسلامی شهر سمنان، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، جمعی از نماینده های اداره های شهرستان و پور رضایی کارشناس آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان در شورای اسلامی شهر سمنان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس بیدختی رئیس شورای شهر سمنان ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و قدردانی از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان سمنان، مطالبی درراستای ارتقای بیش از پیش سطح سلامت جامعه و مشارکت سازمان ها ارائه کرد.
سپس دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن تشکر و همکاری شورا در برگزاری جلسه، دررابطه با اجرای خود مراقبتی اجتماعی و نحوه مشارکت اداره ها برای ارتقای سبک زندگی شهروندان توضیحات لازم را مبذول داشت و در ادامه پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و اتقای سلامت در رابطه با دستور العمل خود مراقبتی اجتماعی و نحوه تکمیل فرم ها آموزش های لازم را ارائه نمود.