دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های اخلاق در پژوهش در دانشکده بهداشت برگزار شد

دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های اخلاق در پژوهش در دانشکده بهداشت برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه 1404، دومین جلسه از سلسله کارگاه‌های اخلاق در پژوهش با موضوع "ملاحظات اخلاقی در نگارش پروپوزال" در دانشکده بهداشت شهرستان دامغان برگزار شد.
 
دکتر همامی مسئول اساتید مشاور دانشکده بهداشت و عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان مدرس این کارگاه به بیان مطالبی پیرامون الزامات مرتبط با نگارش دقیق فرم رضایت آگاهانه، ملاحظات مرتبط با انتخاب گروه‌های آسیب پذیر به عنوان آزمودنی های پژوهش، موضوع تعارض منافع در پژوهش و شیوه های مدیریت آن و...پرداخت.
 
این کارگاه آموزشی که با مشارکت حداکثری اعضای هیئت علمی دانشکده همراه بود، با پرسش و پاسخ پیرامون مسائل مطرح شده پایان یافت.
 
  • کد خبر : 56001
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *