دعوتنامه مراسم بزرگداشت روز استاد و هشتمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش در دانشگاه
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، در راستای برگزاری هشتمین جشنواره گرامیداشت هفته آموزش ( 12 الی 18اردیبهشت ماه 1403) در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان، به منظور تقدیر از اعضای هیات علمی دانشگاه، فعالان حوزه آموزشی و برگزیدگان دانشگاهی در جشنواره آموزشی شهید مطهری؛ مراسمی در روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه از ساعت 10:00 الی 12:00 در سالن زکریا رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن تشکر از زحمات و تلاش های صادقانه اعضای هیات علمی در سنگر تعلیم و تربیت، از تمامی اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه دعوت نمود تا در این مراسم شرکت نمایند.