دعوت سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، دکتر علی خالقیان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی ویدوئی از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در بیست و نهمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دعوت کرد.
لینک کوتاه خبر :