به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛
دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از پیگیری شکایت خود از یک خبرنگار صرف نظر کرد
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از صرف نظر کردن شکایت این دانشگاه از یکی از خبرنگاران استان خبر داد.
کارن یحیائی بیان نمود: به مناسبت روز خبرنگار بنا به پیشنهاد حوزه روابط عمومی و امور بین الملل و با تایید و موافقت رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، این دانشگاه از شکایت خود از یکی از خبرنگاران استان صرف نظر کرد.
وی افزود: این اقدام در راستای گرامیداشت روز خبرنگار و تکریم جایگاه خبرنگاران در استان انجام شد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار و درخواست بیان نقدهای صادقانه و مطالبه گری بر اساس نظر کارشناسی و تخصصی از اصحاب محترم رسانه و مطبوعات، از همراهی و تعامل همیشگی اصحاب محترم رسانه با حوزه سلامت استان درراستای اطلاع رسانی اخبار، اقدامات و عملکرد این دانشگاه قدردانی نمود.