حضور کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان در مراسم سالروز ارتحال حضرت امام (ره)
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ مساجد عابدینه و پنج تن آل عبا توسط کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان سمنان مورد بازدید بهداشتی قرار گرفتند.
کارشناسان واحدهای مهندسی بهداشت محیط و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در مساجد عابدینیه و پنج تن آل عبا، نسبت به بازدید بهداشت محیطی از جمله بازدید از محل پذیرایی، نمونه برداری از آب، آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماری های شایع در فصل گرم سال اقدام نمودند.
لازم به ذکر است: این اقدام توسط اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت سمنان انجام شد.
لینک کوتاه خبر :