حضور معاونان آموزش و توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه در جلسه هیات رئیسه دانشکده پزشکی
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه مشترک مدیران گروه های آموزشی علوم پایه و هیات رئیسه دانشکده پزشکی با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه و دکتر هدایتی معاون آموزش دانشگاه در سالن جلسات این دانشکده برگزار شد.
در ابتدای جلسه سرپرست دانشکده پزشکی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به ارائه گزارشی از مسائل آموزشی این دانشکده پرداخت و در ادامه مدیران گروه های آموزشی مسائل مربوط به گروه های آموزشی خود را بیان نمودند.
در ادامه دکتر هدایتی معاون آموزش و دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به بیان راهکارهای لازم درراستای ارتقای بیش از پیش خدمات آموزشی و تشریح اقدامات انجام شده پرداختند و بر همراهی بیشتر معاونت های مربوطه با دانشکده پزشکی تاکید نمودند.