حضور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان سمنان در بیمارستان ولایت دامغان

حضور معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان سمنان در بیمارستان ولایت دامغان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر عباسعلی طاهریان اولین رئیس دانشکده علوم پزشکی استان سمنان و معاون علوم پزشکی فعلی دانشگاه آزاد استان سمنان در روز سه شنبه هشتم شهریور ماه با همراهی دکتر نعمت الله نعمتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان با حضور در بیمارستان ولایت، با دکتر غلامرضا محمدی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و رئیس سابق بیمارستان ولایت، دکتر زارع زاده سرپرست بیمارستان ولایت و دکتر علیرضا مصاحبه مدیر بیمارستان ولایت دیدار نمود.

دکتر محمدی ضمن تقدیر از توجه دکتر طاهریان معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد استان سمنان، بیان داشت: ما خاطرات بسیار  خوبی از دوره همکاری با آقای دکتر طاهریان داریم، افکار و خدمات جهادگرانه دکتر طاهریان همشیه انگیزه و مشوق ما و دیگر همکاران در ارائه خدمت بود.

سرپرست بیمارستان ولایت نیز ضمن تقدیر از دکتر طاهریان به دلیل حضور در بیمارستان ولایت، از دکتر محمدی به خاطر خدمات ارزنده و به یاد ماندنی ایشان در سال های متمادی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان رضایی و ولایت شهرستان دامغان قدردانی کرد.
 
دکتر فائزه زارع زاده بیان نمود: ما وظیفه داریم در ارائه خدمات مطلوب به همراه رفتاری زیبا و دلنشین به بیماران کوشا باشیم، تا بیمار و همراه ایشان دردی بجز بیماری که دارند احساس نکنند و خدمات خوب پزشکان و کارکنان بیمارستان آنان را به بهبودی امیدوار کند. امیدواریم که ما پزشکان و کارکنان بیمارستان ولایت در ارائه خدمت به بیماران در پیشگاه حضرت حق و بیماران شرمنده نباشیم.  
 
 
 
  • کد خبر : 46164
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *