حضور مدیران دانشگاه در نشست مجازی دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزش علوم پزشکی

حضور مدیران دانشگاه در نشست مجازی دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزش علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، سرپرست معاونت درمان، جمعی از مدیران معاونت های آموزشی و بهداشتی و نمایندگانی از دانشکده پزشکی در روز دوشنبه 23 مرداد ماه 1402 در نشست مجازی دبیر شورای عالی برنامه ریزی آموزش علوم پزشکی با مسئولان آموزش دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور شرکت کردند.

دکتر حسین زاده سرپرست معاونت درمان، دکتر پورمحمدی مدیر امور آموزش دانشگاه، دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده پزشکی، دکتر کارگری مسئول دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، دکتر فریور مدیر معاونت بهداشتی، دکترمشیری عضو هیئت علمی گروه پزشکی اجتماعی، دکتر حاجی احمدی مسئول دفتر توسعه آموزش دانشکده پزشکی به صورت مجازی در برنامه وبینار شرکت نمودند.

در این جلسه دانشکده های پزشکی منتخب در خصوص اجرای برنامه مذکور به ارائه فعالیت ها و اقدامات انجام شده و نتایج حاصله به منظور راه اندازی دوره سه ماهه کارورزی پزشکی خانواده در دانشگاه های مربوطه پرداختند و دکتر مسعودیان معاون آموزش بالینی دانشکده پزشکی ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته از برنامه ریزی های انجام شده به منظور اجرای برنامه از شروع ترم تحصیلی آینده خبر داد.

دکتر کارگری مسئول دبیرخانه اعتبار بخشی دانشگاه و مسئول دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی نیز به ارائه مهمترین چالش ها و راهکارها در اجرای برنامه پرداختند

شایان ذکر است: دانشکده پزشکی سمنان یکی از پانزده دانشکده پزشکی منتخب کشوری در اجرای برنامه کارورزی سه ماه پزشکی خانواده در مراکز جامع سلامت آموزشی می باشد.

  • کد خبر : 45803
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *