حضور مدیر امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه در نشست مدیران پشتیبانی قطب یک کشور
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، اولین نشست دوره ای مدیران پشتیبانی و رفاهی دانشگاه های قطب یک کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.
به منظور هم اندیشی و تبادل نظر و انتقال تجربیات دانشگاه های قطب یک کشور شامل دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، گیلان، بابل، گلستان، سمنان و شاهرود، اولین جلسه مدیران پشتیبانی قطب یک کشور با موضوع ایجاد همگرایی در موضوعات رفاهی، امور قراردادها، پایش و ارزیابی سالانه و سایر امور مرتبط برگزار شد و دکتر رضایی رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه مدیران قطب یک کشور و نیز در این جلسه حضور داشتند.
دکتر پنبه چی معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بیان نکات مهمی در خصوص اهمیت و جایگاه این مدیریت در دانشگاهه ا پرداخت و راهکارها و رهنمودهایی درراستای حل مسائل مطرح شده از سوی مدیران پشتیبانی و رفاهی دانشگاه های قطب یک کشور بیان داشت.
در ادامه جلسه دکتر رضایی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز ضمن عرض خوش آمد به حاضران، بر اهمیت و ظرافت کار مدیریت پشتیبانی تاکید نمود و خواستار تداوم این جلسات شد.
همچنین روسای اداره های رفاهی، امور قراردادها و نظارت بر خدمات عمومی دانشگاه مازندران نیز به بیان گردش کار و فرایندهای کاری خود پرداختند و مدیران قطب نیز در هر زمینه دیدگاه ها و تجارب خود را بیان داشتند.
جمع بندی جلسه های برگزاری شده در این نشست دوره ای توسط میرزاده مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مدیر قطب یک کشور انجام شد و با توجه به اهمیت این جلسات مقرر شد ضمن تداوم این نشست ها، جلسه های مدیریتی و کارشناسی همزمان برگزار شود تا تبادل و انتقال دانش و تجربیات دانشگاه ها با دقت و سرعت بیشتری انجام پذیرد.