حضور فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در مرکز بهداشت این شهرستان

حضور فرمانده انتظامی شهرستان سمنان در مرکز بهداشت این شهرستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، نظر به اهمیت پویش ملی سلامت سرهنگ عرب فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان و همراهان ضمن حضور در دفتر رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان تبریک خود را به یمن میلاد پر برکت حضرت زینب ( س) و روز پرستار بیان نمود.

دکترمعانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن خوش آمدگویی به میهمانان، حضور سرهنگ عرب فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان و همراهان را در مرکز بهداشت را موجب دلگرمی همکاران دانست و از زحمات آن فرماندهی در برقراری نظم و امنیت کشور تشکر نمود.

پس از اهدای شاخه گل توسط میهمانان به رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان، پرستاران مرکز بهداشت و مرکز اورژانس پیش بیمارستانی 115، سرهنگ عرب در پویش ملی سلامت شرکت نمود.

 

  • کد خبر : 47930
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *