حضور فرماندار شهرستان سرخه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

حضور فرماندار شهرستان سرخه در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت روز پرستار، روز جاری شدن عاطفه ها، روز درخشیدن ایمان در قلب های مهربان؛ فرماندار شهرستان سرخه به همراه بخشدار از مرکز خدمات جامع سلامت شهدای سرخه بازدید نمود.

در این مراسم فرماندار شهرستان سرخه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی پرستاران آن ها را یکی از ارکان مهم جامعه دانست که با از خودگذشتگی باری از دوش مردم بر می دارند و همچنین ضمن عرض تبریک این روز به پرستاران حاضر در این مرکز بهداشتی، هدایای نیز تقدیم این کادر ارجمند کردند. 

  • کد خبر : 47908
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *