حضور فرماندار سمنان در مراسم بزرگداشت هفته سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته سلامت و روز مراقب سلامت در روزشمار برنامه های هفته سلامت، مراسمی با حضور دکتر صمیمیان فرماندار سمنان، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از پزشکان، مسئولان واحدهای ستادی و مسئولان پایگاه های بهداشتی تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز برگزار شد.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن بیان خیرمقدم و اهداف برگزاری این مراسم، بیان نمود: فرصتی فراهم آمده تا با نگاهی ژرفتر به ابعاد مختلف سلامت و زندگی سالم پرداخته و گامهایی مؤثر در جهت آگاهیبخشی و فرهنگسازی برداشته شود. شعار امسال «سرآغازی سلامت، آیندهای سرآمد»، بیانگر ضرورت توجه به پایهریزی صحیح نظام سلامت برای ساختن آیندهای روشن و پایدار است.
در ادامه دکتر فریور کارشناس هماهنگی امور آموزش و بازآموزی مرکز بهداشت شهرستان سمنان عملکرد مرکز بهداشت شهرستان سمنان در حوزه های مختلف را ارائه و دکتر دوستمحمدی مسئول جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس شهرستان نیز به تبیین طرح آمایش جمعیت اشاره نمود.
سپس دکتر ذوالفقاری پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت هفده شهریور نکاتی را ییرامون افزایش جمعیت غیرایرانی درمنطقه 17 شهریور و پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان نیز پیرامون سفیران سلامت اداره ها مطالبی را ارائه نمودند.
در پایان این نشست از پزشکان، مراقبان سلامت و کارکنان واحدهای ستادی تقدیر بعمل آمد.
لینک کوتاه خبر :