حضور فرماندار سمنان در مراسم بزرگداشت هفته سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان

حضور فرماندار سمنان در مراسم بزرگداشت هفته سلامت مرکز بهداشت شهرستان سمنان

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ به مناسبت هفته سلامت و روز مراقب سلامت در روزشمار برنامه های هفته سلامت، مراسمی با حضور دکتر صمیمیان فرماندار سمنان، دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان و جمعی از پزشکان، مسئولان واحدهای ستادی و مسئولان پایگاه های بهداشتی تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان سمنان در سالن سلامت مرکز برگزار شد.
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان ضمن بیان خیرمقدم و اهداف برگزاری این مراسم، بیان نمود: فرصتی فراهم آمده تا با نگاهی ژرف‌تر به ابعاد مختلف سلامت و زندگی سالم پرداخته و گام‌هایی مؤثر در جهت آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی برداشته شود. شعار امسال «سرآغازی سلامت، آینده‌ای سرآمد»، بیانگر ضرورت توجه به پایه‌ریزی صحیح نظام سلامت برای ساختن آینده‌ای روشن و پایدار است.

در ادامه دکتر فریور کارشناس هماهنگی امور آموزش و بازآموزی مرکز بهداشت شهرستان سمنان عملکرد مرکز بهداشت شهرستان سمنان در حوزه های مختلف را ارائه و دکتر دوستمحمدی مسئول جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس شهرستان نیز به تبیین طرح آمایش جمعیت اشاره نمود.

سپس دکتر ذوالفقاری پزشک مسئول مرکز خدمات جامع سلامت هفده شهریور نکاتی را ییرامون افزایش جمعیت غیرایرانی درمنطقه 17 شهریور و پوررضایی کارشناس مسئول آموزش و ارتقای سلامت شهرستان نیز پیرامون سفیران سلامت اداره ها مطالبی را ارائه نمودند.  

در پایان این نشست از پزشکان، مراقبان سلامت و کارکنان واحدهای ستادی تقدیر بعمل آمد.

 

 

  • کد خبر : 55811
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *