حادثه ی تلخ در پی حادثه جاده ای...

کارشناس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در حین ارائه خدمت به آسیب دیده گان تصادف جاده ای دچار حادثه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ صبح امروز چهارشنبه نوزدهم خرداد ماه سال 1400، در پی واژگونی دو دستگاه تانکر سوخت در مسیر دامغان به سمنان در سرازیری کوهپایه قبل از شهرک صنعتی، بلافاصله کارشناسان مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در محل حادثه حاضر و اقدامات درمانی را آغاز و درخواست اعزام هلی کوپتر آمبولانس دانشگاه نمودند که در حین هدایت اورژانس هوایی برای استقرار در محل تصادف، متأسفانه در پی بی احتیاطی خودرو کامیونت و عدم توجه به حادثه فوق به خودرو سواری در مسیر برخورد و موجب آسیب دیدگی شدید جناب آقای محسن قلیچی کارشناس پرتلاش مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه که در حین ارایه خدمت بود، گردید.

 

حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه در اورژانس بیمارستان کوثر لحظاتی پس از حادثه

 

در پی حادثه ای جاده‌ای برای کارشناس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بلافاصله دکتر دانائی رئیس دانشگاه با حضور در اورژانس بیمارستان کوثر، ضمن بررسی ابعاد این حادثه تلخ، روند ارایه خدمت به وی را پیگیری نمود.

دکتر دانائی رئیس دانشگاه ضمن آرزوی سلامتی برای همکار گرامی، خاطر نشان کرد: کارشناسان فوریت های پزشکی به عنوان مدافعان خط مقدم ارایه خدمات درمانی در شهرها و جاده ها می باشند.

رئیس دانشگاه افزود: متأسفانه علیرغم توصیه های کارشناسان مبنی بر عدم توقف بی مورد و توجه کافی به مسیر در مواقع حادثه از سوی رانندگان خودرو، باز هم شاهد چنین حوادث تلخی هستیم که منجر به آسیب دیدگی همکاران خدوم ما در حین ارایه خدمات درمانی به آسیب دیدگان می گردد.

شایان ذکر است: در این حوادث، در مجموع شش مصدوم به جا گذاشته که جهت ادامه روند درمان به بیمارستان کوثر سمنان منتقل شده و چهار خودرو نیز آسیب دیدند.

گفتنی است: خوشبختانه به لطف خداوند متعال و تلاش کادر درمان بیمارستان کوثر، مراحل درمانی برای مصدومین در حال انجام و شرایط جسمانی آنان مساعد می باشد. 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی آسیب دیدگان به ویژه این همکار گرامی، از تمامی همکاران و هم استانی های عزیز خواهشمند است برای بهبودی تمامی آسیب دیدگاه این حادثه به ویژه این مدافع سلامت عزیز، به درگاه خداوند متعال دعای خیر نمایند.

در ادامه تشریح حادثه جاده‌ای کارشناس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از زبان دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه را مشاهده نمایید...

 

  • کد خبر : 32087
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *