جلسه کمیته مدیریت درمان سکته قلبی در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

جلسه کمیته مدیریت درمان سکته قلبی در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته مدیریت درمان سکته قلبی در روز دوشنبه هفدهم مهر ماه سال جاری در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه با حضور دکتر حسین زاده سرپرست معاونت دانشگاه، دکتر دارابیان دبیر علمی سکته قلبی و سایر اعضای این کمیته برگزار شد.

در ابتدا داوری دبیر اجرایی کمیته 247 دانشگاه ضمن عرض خوش آمدگویی، اهداف کمیته و لزوم ارایه خدمات با بالاترین کیفیت ممکن و منطبق با استاندارد ها و شاخص ها را بیان نمود و در ادامه نیز دکتر دارابیان، دکتر اسکندریان، روسای بیمارستان ها، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی 115دانشگاه نیز مطالبی را عنوان نمودند و در این راستا تصمیماتی تبیین و مصوب شد.

  • کد خبر : 46910
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *