جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه

جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت با حضور دکتر علی خالقیان سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی و سایر اعضای این کمیته با محوریت بررسی برنامه‌های کمیته فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت و خانواده" دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز شنبه ۶ آبان ماه سال جاری در دفتر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

دکتر علی خالقیان سرپرست معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در این نشست تلاش برای حفظ پویایی و جوانی جمعیت را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این قرارگاه دانست و افزود: عزم جدی و تلاش برای ترویج ازدواج جوانان و فرزندآوری از مهم ترین اهداف برنامه جوانی جمعیت است.

در ادامه مجتبی تجلی مدیر فرهنگی دانشگاه در این جلسه، گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده در زمینه کمیته فرهنگی (قرارگاه جوانی جمعیت) را ارائه دادند.

در این جلسه برگزاری کارگاه های آموزشی جوانی جمعیت با موضوع فرزندآوری و تربیت فرزند، ترویج ازدواج آسان و ازدواج به‌هنگام، تهیه بروشور و پمفلت با موضوع جوانی جمعیت، تجلیل و الگوسازی از چهره های برتر این حوزه و برگزاری صندلی داغ از خانواده پرجمعیت و موفق، از جمله مصوباتی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  • کد خبر : 47354
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *