جلسه کمیته زیرگروه فنی مداخلات نیازسنجی سلامت جامعه در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

جلسه کمیته زیرگروه فنی مداخلات نیازسنجی سلامت جامعه در شبکه بهداشت و درمان دامغان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته زیرگروه فنی مداخلات نیازسنجی سلامت جامعه با حضور اعضای زیرگروه در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دامغان برگزار شد.

در این جلسه، فاطمه صرفی کارشناس آموزش شهرستان دامغان در خصوص روند اجرای فاز اول و دوم برنامه نیازسنجی سلامت جامعه و اقدامات انجام‌شده توضیحاتی ارائه کرد. همچنین بر اهمیت تکمیل دقیق و صحیح فرم‌ها بر اساس نامه‌های ارسالی و دستورالعمل‌های مربوطه تأکید شد، چراکه تمرکز اجرای مداخلات آموزشی و غیرآموزشی تا پایان سال ۱۴۰۴ بر پایه این اطلاعات خواهد بود.

در ادامه، اولویت‌های نیازسنجی سلامت جامعه که از مراکز محیطی دریافت شده بود، توسط اعضای کمیته مورد بررسی قرار گرفت و موارد تأییدشده به تصویب رسید.

  • کد خبر : 57633
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *