جلسه کمیته بیماری های مشترک انسان و حیوان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته بیماری های مشترک انسان و حیوان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته بیماری های مشترک انسان و حیوان در مرکز بهداشت شهرستان سمنان برگزار شد.

با عنایت به اهمیت بیماری های مشترک انسان و حیوان و به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در راستای پیشبرد اهداف برنامه، کمیته برون بخشی با حضور نماینده های اداره ها و سازمان های مربوطه در سالن سلامت مرکزبهداشت شهرستان سمنان برگزار شد و دکتر معانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سمنان نکاتی را پیرامون اهداف کمیته و مهم بودن بیماری های قابل انتقال از انسان و حیوان آموزش داد. 

باجان،کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت شهرستان سمنان نیز به بیان اهمیت بیماری، عملکرد و انتظارات از ادارات پرداخت.

 

  • کد خبر : 52828
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر