جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کمیته بهره وری نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر تجلی سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی و سایر اعضای این کمیته در دفتر این معاونت برگزار شد. 

در این جلسه در خصوص درخواست های واصله از سوی واحدهای تحت پوشش دانشگاه در زمینه های درخواست نیروی انسانی، جابجایی پرسنل تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

  • کد خبر : 51853
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر