جلسه کمیته بهبود کیفیت در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد

جلسه کمیته بهبود کیفیت در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ جلسه کمیته بهبود کیفیت ارائه خدمات در مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی کوثر سمنان در روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه سال جاری در دفتر ریاست این بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه پیرامون نقاط ضعف و موارد مطرح شده در ارزیابی اعتباربخشی درمانی، برگزاری جلسات درون بخشی با حضور مسئولین بالینی بخش ها، اجرای استانداردهای سلامت کارکنان و انجام معاینات ادواری شغلی، تاکید بر رعایت بهداشت دست و استفاده دستبند شناسائی، لزوم ثبت صحیح مستندات براساس استانداردهای ابلاغی و ... بحث و گفت وگو شد و حاضرین در جلسه راهکارها و تصمیمات ضروری ارائه دادند.

مهندس طاهریان سرپرست مدیریت داخلی، دکتر فتحعلیان معاون درمان بیمارستان، دکتر مسعودیان معاون آموزشی بیمارستان، اتوکش دبیر کمیته و جمعی از مسئولین و اعضای کمیته در این جلسه حضور داشتند.

  • کد خبر : 48298
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی
کارن یحیایی
خبرنگار

کارن یحیایی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *