جلسه کارگروه تخصصی مرکز مهارتی و حرفه ای دانشگاه برگزار شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، جلسه کارگروه تخصصی مرکز مهارتی و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی اعضای هیات علمی دانشگاه در مرکز مهارتی و حرفه ای به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.
در این جلسه دکتر هدایتی معاون آموزشی دانشگاه، مدیران و کارشناسان مرکز مهارت های حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و کلان منطقه یک کشور (دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران) در روز یکشنبه 25 شهریور ماه سال جاری به اتقاق اعضای هیات علمی پیشنهاد دهنده دانشگاه، برگزار شد.
لازم به ذکر است: برنامه های پیشنهادی پس از تایید از سوی وزارت بهداشت برای اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.