جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

 جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ عصر روز دوشنبه بیست و دوم اردیبهشت ماه سال جاری، جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس با حضور دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان و دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر دانائی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با تشریح اقدامات و برنامه های این دانشگاه در اجرای مراحل مختلف اجرا و نظارت بر چگونگی پروتکل های ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: با تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا، همانند مراحل مختلف اجرای فاصله گذاری اجتماعی در کشور و با شرایط و دستورالعمل خاص، از هفته آینده مدارس در استان سمنان بازگشایی خواهد شد.

دکتر دانائی افزود: بازگشایی مدارس در استان به معنای حضور همه دانش آموزان نبوده و این بازگشایی فقط جهت رفع اشکال دانش آموزان اجرا گردیده  و حضور افراد به صورت اختیاری و با رعایت کامل اصول بهداشتی خواهد بود.

سپس دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان با تشکر از تلاش ها و اقدامات تمامی دست اندرکاران حوزه سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، گفت: با توجه به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا، بازگشایی مدارس در استان سمنان نیز اجرا و این مصوبه طبق پروتکل های مربوطه و با هماهنگی با دستگاه های ذی ربط اجرایی خواهد شد.

وی افزود: این اداره کل پیشنهادات خود را در راستای اجرای هر چه بهتر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا به ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان سمنان ارسال خواهد نمود و امیدواریم حضور دانش آموزان در مدارس با دقت اصول و دستورالعمل های بهداشتی از طرف خانواده های گرامی به بهترین شکل ممکن عملیاتی گردد.

در ادامه بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان طی سخنانی بر اجرای کامل دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا تأکید و خواستار دقت نظر بیشتر دستگاه های اجرایی و همچنین هم استانی های عزیز در اجرای کامل این پروتکل ها شد.

در این جلسه همچنین دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر فریور دبیر ستاد سازماندهی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان نیز حضور داشتند و به تشریح برنامه های خود در پیشگیری و مقابله با این بیماری پرداختند.

 

  • کد خبر : 26032
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد جلسه هماهنگی چگونگی اجرای پروتکل بازگشایی مدارس، در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *